Små og store hverdags gleder

tirsdag 22. oktober 2013

En hvitmalt benk..

står i stua - laget av to gamle sengegavler.


Sengegavlene fikk jeg på kjøp og salg Mo i Rana.


Da jeg kom hjem, kom det fra mannen min
-hva i alle dager skal de skulle brukes til?
15 min etterpå var denne ferdig, bare malingen igjen


Fotgavlen er saget i to og skrudd fast i
hodegavlen. Deretter er to kraftige planker
skrudd fast i det som nå er blitt sidene
på benken.


Veldig enkelt
-og det ble en vakker benk,
som står ved siden
av ovnen i stua.


På benken henger ett hjerte - en gave fra min datter.

3 little Words
I Love you

Tusen takk for alle de fine kommentarene Dere
har lagt igjen hos meg -
og velkommen nye følgere.

Ha en fin dag:)

Gerd Kr.


8 kommentarer:

  1. Wow, sååå nydelig benk og helt unik!
    Kjempegod ide!
    Ha en fin dag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Så enkelt og så fin;)
      Og vi brukte ikke ei krone på benken.

      Klem:)

      Slett
  2. stiligt og fint, liker kreativitet, men er også redd for å ødelegge det gamle, tror det er lettere å gå løs på det som kommer fra bruktbutikker og loppis, enn det som hører gården til.

    Nå "snakker" eg ut fra meg selv altså.
    Liker bloggen din.
    Klem fra lille meg ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Mira.

      Jeg er også redd for å ødelegge gamle ting, men når man får ting gratis eller for en billig penge er det greit:) Vi har gamle senger i kjelleren, men de har sluppet unna.

      Koselig at du liker bloggen min, det setter jeg pris på.

      Klem ;0)

      Slett
  3. Åååå den benken din var kjempefin. Har lenge hatt lyst på en slagbenk, men ikke kommet over en enda.
    Kjempekoselig du har det hos deg.
    Ha en flott tirsdag.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)
      En større slagbenk står på ønskelisten her også, men finner ingen som passer med målene der vi har spisestua.

      Klem

      Slett
  4. Du og du så flink du er både til å se muligheter og til å gjøre jobben!! Den ble veldig flott.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk:) av og til bobler jeg over av ting jeg vil gjøre. Jeg er veldig glad for at denne benken ble til, den er daglig i bruk, og ett flott element i stua.

      Slett

Setter pris på ett ord ifra deg - Tusen takk <3