Små og store hverdags gleder

mandag 18. november 2013

Ett par...

slitne slitte sko "pynter"
opp på spisebordet:)


De står så fint i ei gammel skål.


Ei FlittigLise står i ei
porselen-tissepotte -den gir
litt farge i hverdagen.


Over bordet har vi to lysekroner
fra Bohus - billige og fine.


I vinduet står denne lysestaken
og skinner. Utenifra ser det ut som
stearinlys som brenner:)

Som Dere ser så er jeg ikke helt
tradisjonell i pyntingen hjemme,
men alle har vi vel våre særpreg ;0)

Ha en fin kveld.

Gerd Kr.

2 kommentarer:

  1. Så fine de gamle skoene er - og de kan jo absolutt pryde bordet.
    Jeg har også flittiglisa mi fra i sommer - satser på at den skal få overvintre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Mor Inger's hus:) Har fått noen "snøft" for at eg sko på matbodet:-)) Jeg håper også å behold min Flittiglise - den e jo så fin.

      Ha en fin dag;)

      Slett

Setter pris på ett ord ifra deg - Tusen takk <3