Små og store hverdags gleder

torsdag 28. august 2014

Høstmørket...

kommer tidligere og
tidligere for hver dag 
som går -


og da er det kjekt å finne 
fram lamper til vinduene :)


Det er tid for innekos,
med tente lys og varme.

Å ja - jeg har allerede hatt 
fyr i ovnen noen ganger...


Liker så godt denne serien 
Rosetta.

Jeg har en 3-armet og en 5-armet lysestake,
en krans og så disse to 7-armede lysestakene.

Syns de gir så lunt og godt lys.

De av dere som legger igjen så fine 
kommentarer og de som har lagt seg
til som følger, og alle dere
som titter innom bloggen min
 - gir MEG "lys" og varme i
hverdagen min.

Tusen takk<3

Klem Gerd Kr.

4 kommentarer:

  1. Elsker høsten og de koselige lysene.
    Nyt årstida!

    Klem Marit

    SvarSlett
  2. Mye lys og mye varme i blogginnlegget ditt. :-)

    SvarSlett
  3. Lys må man ha nå og helt fram til våren igjen.
    Det skaper stemning og hygge. Hatt fyr i ovnen her også.
    Men i dag er det rene sommeren igjen, herlig.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Sommeren forlot oss fort, men er nå kos med disse høstkveldene også.
    Ikke minst at det blir mer tid for å lese blogger. Nå har jeg kost meg med bloggen din.
    Gratulerer med nygammel salong, den er skikkelig fin :)
    Og takk for ideèn med å henge klesklyper på en ring og ha den rundt halsen - kjempesmart. Jeg har også ett slikt tørkestativ, og det er en nytelse :)

    Kos deg i høstmørket med dine fine lamper, og har du lyst til å være med på give away, så stikk innom bloggen min.

    God helg og klem

    SvarSlett

Setter pris på ett ord ifra deg - Tusen takk <3