Små og store hverdags gleder

torsdag 1. januar 2015

Et nytt år...

med nye muligheter:)


Og jeg satser på at noen
av mine drømmer og ønsker
går i oppfyllelse...


Et av ønskene mine ble 
oppfylt på julaften.


Da ble jeg lykkelig eier at et stort
gammelt fransk fuglebur :)

Gave fra mannen i huset
-han kjenner meg bra godt <3 


Så idag ble julen pakket ned i kasser 
og jeg har flyttet buret rundt
i hele stuen.


Slik er jeg - pynten flyttes utallige
ganger før jeg er fornøyd 
(for denne gang...)

Klem, Gerd Kr.

4 kommentarer:

  1. WOW!!! Ikke hvilket som helst fuglebur heller da. Kjempefint.
    Dette kommer du til å kose deg med å pynte opp. Ting må prøves litt
    rundt om i huset før de finner "sin" plass. Ønsker deg et riktig godt nytt år.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Godt nytt år...flott fuglebur, og det ser stort ut på bildene også....du finner nok en perfekt plass til slutt tenker jeg.....ha en fin dag i morgen og deretter :God Helg....

    SvarSlett
  3. Godt nytt år:)
    For ett flott bur - skjønner at du vil finne hedersplassen til det i stua.

    Klem

    SvarSlett
  4. Åhhh så fint!
    Och så Hoppas jag du får ett riktigt gott Nytt År
    Kram Kathrine

    SvarSlett

Setter pris på ett ord ifra deg - Tusen takk <3