Små og store hverdags gleder

onsdag 23. april 2014

Sola skinner...


 og dagen skal tilbringes
utendørs.


Vi har ennå litt snø på plena, 
men håper at den forsvinner iløpet
av noen dager.
 

Imellom øktene,
skal en kaffekopp nytes
på terassen :)


Gleder meg til plena igjen
er grønn og trærne kommer
med nye blader.


Blomsterkassene skal tømmes,
og ny jord fylles på.

I år skal jeg ha pelargonia i kassene,
disse tåler både varme og litt
tørke. Tror det blir supert.
 

DRØM 
om morgendagen.

HUSK
gårdagen.

LEV
idag.

Ønsker alle som titter innom en
flott dag.

Klem Gerd Kr.

4 kommentarer:

  1. Din dag høres omtrent ut som min.bare at her har nsøen smeltet og altankassene på plass.Men det er alltid noe som skal gjøres,og det med litt små,deilige pauser innimellom selvsagt :)
    EN herlig tid fremover,håper solen skinner på deg også.Så mange fine detaljer på bildene dine!

    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Koselig! Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  3. hei på deg:)
    det går i hage arbeid her også
    nyt dagen
    klem Eli:)

    SvarSlett
  4. Så hyggelig at du har funnet fram til bloggen min.
    Alltid gøy når man får nye følgere. Håper du vil like
    deg hos meg. Melder meg på som følger hos deg også. Du har en fin blogg du også.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett

Setter pris på ett ord ifra deg - Tusen takk <3