Små og store hverdags gleder

fredag 15. november 2013

Jeg bare elsker...

 bord.


Dette er ett av de jeg liker best i huset.
Gammelt og med en flott fasong.



Nydelig fasong på beina:)


Over bordet henger ett av mine
mange speil i huset.


Ett speil med historie og vakker
utforming og utskjæringer.

På Mo regner det i dag, og uvær er
meldt til kvelds. Da er det godt at
det er fredag og helg. Varme i ovnen
masse lys tent og vin i glasset skal
nok klare å skape stemning inne.

God helg <3

Gerd Kr.


5 kommentarer:

  1. Nydelig bord og speil! Hvis eg får fiksa litt til helga, så trur eg d bi vin, føtter'n på bordet, fyr i ovnen, levende lys og så må bære stormen ras..
    God helg!
    Klem Marit

    SvarSlett
  2. En virkelig flott kontrast til de hvite veggene, det mørke treverket! Har et eldgammelt sort, rundt, bord med lignende fot på som ditt, fullt av riper og hakk, men måtte ha det godt synlig plassert i stuen likevel, de er flotte slike bord! :))

    Ha en fin helg! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
  3. Koselig!
    Ønsker deg en flott (og muligens stormfull) helg!
    Klem fra andre sia :)

    SvarSlett
  4. Mildt sagt myyyyyye fint å hvile øynene på hos deg :). Ser mon i både det eine og det andre ;). Sei gjerne ifra om du bi lei nåkka ;).
    Klem

    SvarSlett
  5. Så koselig. Pent bord:-)

    Ha en fortsatt fin helg.

    Klem fra Camilla

    SvarSlett

Setter pris på ett ord ifra deg - Tusen takk <3