Små og store hverdags gleder

torsdag 13. februar 2014

Noen ganger...

drømmer jeg om 
små vinduer på stua
-type slagvindu.


 Og drømmer er viktige å ha,
selv om de ikke kan realiseres.


Da er det kjekt å kan sette ting
foran vinduet eller vinduene.


Så i disse dager står det et 
gammelt speil i det ene 
vinduet, og speiler stua.

Jeg liker å bytte plass på tingene
i huset - ofte. Stadig vekk 
ser jeg tre andre i familien som 
"virrer" rundt seg selv - for
de finner ikke det de er ute
etter på plassen der det var...

Sånn går dagene hos oss:)

Ha en fin kveld.

Klem Gerd Kr.

21 kommentarer:

  1. Åh ELSK! 8))) Fyyy søren så tøff den marionettedukken var!! Har sett slike hos antikvitetshandlerne i Frankrike, men de er svindyre der... :S Vi har en liten Pinocchio, kjøpt i Italia, kostet flesk, men en morsom liten sak, den henger i taket på min sønns rom nå, men jeg mange ganger vurdert å kidnappe den og henge den i stuen! ;)))
    Flyttes rundt på ting her også, ingen bryr seg bare jeg ikke rører ungenes rom eller kjøkkenet, -ommøblerer jeg noe i de rommene uten samtykke blir det bråk! :D

    Ha en fin uke! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett

Setter pris på ett ord ifra deg - Tusen takk <3