Små og store hverdags gleder

fredag 24. januar 2014

Kaoskontroll...

på hobbyrommet innbilte
jeg min bedre halvdel,
for hver gang han var innom.
Rommet har blitt brukt
som lager for alt og alle
i lang tid.


I tillegg "deler" jeg rommet
med et fryseskap, en liten
fryser og et klesskap.


Men nå har jeg full opprydding
der inne. Ting og tang blir
plassert i kasser, glass etc.


Litt system har jeg fått på plass.


Alt av garn er kommet i
bokser og merket.

Før var garnet plassert i poser,
som igjen kunne ligge i en pose
osv. Det var poser over alt, for
jeg har ikke bare ett garnnøste...


Jeg trodde jeg hadde kontroll
helt til jeg fant dette.
Det har vært borte leeenge...

Så jeg tror KAOS er
det rette ordet for
Hobbyrommet mitt
inntil videre :)

Ha en fin fredag.

Klem Gerd Kr.

10 kommentarer:

  1. Kom å rødd i mett og? Har maaasse rot i hobbysakern ;p
    Du e flenk! Mange sånne magasin du hadde !

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg ska rydd te deg når eg kommer på besøk:)

      Klem

      Slett
  2. Oh... Du, jeg tror ingen har bedre kontroll på "sysakene" sine enn du.. Jeg har ikke kommet lengre enn at jeg i går kjøpte arkivmapper, og skal legge strikkepinnene sortert i :-) Må jo starte en plass, så hvorfor ikke?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for at du har trua på meg - Aid-Evy:))

      Eg ska også få ordn i strikkepinnene, kjøp jo nye isteden før å finn de eg har...

      Klem

      Slett
  3. Veldig greit å få ordna opp av og til! Selv systemfreeker trenger opprydning ;) Snakker av erfaring ;)

    Go fredag
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp -Elisabeth, man må få ordna opp av og til;)

      Klem

      Slett
  4. Minner meg på at jeg må "finne" tilbake gjesterommet mitt, - som også skulle fungere som hjemmekontor. For tiden responderer dette rommet kun når jeg sier "rotebod"... (he-he) Til våren må det vel bli... ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. D blir ofte en rotebod av slike rom...

      Men godt er d når d e kommet på stell igjen.
      Nå sitter jeg å moter meg opp til å ta fatt på sluttfasen
      der inne;))

      Slett
  5. Åååå kjenner igjen sånne rom. Her i huset blir kjellerstua et sånt rom som alt blir lagret og det var en påminnelse på om at jeg må få bort julepynten der i fra, for der ble den satt etter opprydning av resten av huset ...
    Ha en fin kveld og takk for påminnelsen ;O)
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
    Svar
    1. Rart at noen rom bare blir et lager:)

      Håp du får rydda bort jula i kjellerstua -Hill-Iren.

      Ha en fin dag - klem:)

      Slett

Setter pris på ett ord ifra deg - Tusen takk <3