Små og store hverdags gleder

fredag 14. mars 2014

Meg i...

ett nøtteskall:)

Egentlig burde jeg ikke bli
overrasket av meg selv,
men JODA det blir jeg.


Jeg fikk plutselig lyst på potteplanter
med farge. Ville ha følelsen av
VÅR :)
 

Kjørte til den lokale blomsterbutikken.
Der var det masse flotte planter med 
flotte farger. Ble spurt om jeg trengte 
hjelp, men neida det var ikke nødvendig, 
jeg skulle bare ha litt planter med farge..


I posen med meg hjem var det tre planter.
Alle var grønne -det er jo en farge, og en
hadde HVITE blomster på.

Ble ikke så fargerikt i stua,
men jeg er strålende fornøyd:)

God helg.

Klem Gerd Kr.


2 kommentarer:

  1. Ha, ha, det ville garantert ha skjedd med meg også! :D Men tenkte å kanskje investere i en orkidé, vi år se, jeg vet aldri hvor jeg skal plassere dem mens jeg venter på ny blomstring, for uten blomster på ser jo ikke orkidéene ut! :D Et tips: Sitrontre! Nydelige, får små hvite blomster som dufter helt himmelsk, er lette å holde liv i og så har de noen få, men tøffe, gulgrønne sitroner,! -Akkurat nok fargesprakende i vinduskarmen, og sitroner "ryr" jo ikke heller! ;)) Fint i vinduskarmene hos deg allerede dog! ;)))

    Ha en fin helg! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig med deg -Ann. Orkidè er finest med blomster på :)
      Har sett noen ganger på sitrontre, men det har blitt med det. Trodde de var vanskelige å få til.. Kanskje jeg skal kjøpe meg et sitontre etterhvert.

      Klem Gerd Kr.

      Klem Gerd Kr.

      Slett

Setter pris på ett ord ifra deg - Tusen takk <3