Små og store hverdags gleder

lørdag 2. august 2014

Handywomen...

er jeg ikke,
men jeg liker å lage enkle ting.


For ett par år siden laget jeg to slike 
"konsoll" bord av et gammelt 
kjøkkenbord. 

Eller rettere sagt - av understellet
til et kjøkkenbord.


På grunn av et innkjøp for noen dager siden,
kom ideén om å 
lage et av bordene mindre.


Og lykkelig var jeg da jeg kom i kjelleren
og så at kappsaga til mannen i huset stod der :)
Alt ble så mye lettere da, og kuttene ble rette...

Nå er bordet klart for maling og montering
på sin nye plass. 

Bilder kommer...

Ha en fin lørdag <3

Sommerklem, Gerd Kr.





4 kommentarer:

  1. Skikkelig digg gjenbruk!!! Slike konsollbord er fine, og genialt å bruke et gammelt utrangert kjøkkenbord. Snakk om å få seg et nytt og stilig liv da!!!
    Ønsker deg ei fin helg.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Kjempetilig... Liker godt sånne gjenbruks ideer... Ha en flott helg.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  3. Du er både handy og kreativ, og jeg gleder meg til
    Å få se bilder når det er kommet på plass etter oppgraderinga.
    Ønsker deg og dine ei fortsatt fin helg tiltross for regnet som dukka opp
    etter en nydelig dag!
    Klem Marit

    SvarSlett
  4. at du ikke er handy, tror jeg ikke så mye på!! Spennende fortsettelse :-) Merete-smil :-)
    Sendt fra min iPad

    SvarSlett

Setter pris på ett ord ifra deg - Tusen takk <3