Små og store hverdags gleder

fredag 25. juli 2014

22. juli...

fulgte vi min kjære 

BESTEMOR

til hennes siste hvilested.

Damen som var i tankene mine
da jeg skulle finne bloggnavnet mitt

Bestemors gamle laken

- mine første gamle laken fikk jeg av henne <3


Et lite øysamfunn sender en 
siste hilsen til sin eldste 
innbygger <3


Iløpet av timene vi hadde på øya - 
fikk vi tid til å trå i mine barndoms fotspor
-som gikk til moloen i havna.

Jeg elsket å sitte ytterst på mollen å se på
fuglelivet, båtene og lytte til
bølgeskvulp. 


Lar noen bilder tale for seg selv :)




Bestemors hus i bakgrunnen -
med flagget på halv stang <3
















Kjøpte dette armbåndet fra Hjerter 
i anledning bestemors liv og borgang.

Enkelt og greit budskap.




Bolga heter øya som bestemor og bestefar
bosatte seg på i 1969.

Her har vi hatt mange flotte dager og 
stunder sammen med dem.

Klem Gerd Kr.

bildene er tatt med iPhone5s
#nofilter

7 kommentarer:

  1. Kor vakre bilder. For en flott plass, med masse minner skjønner eg. Trist, men sånn er nå livet. Du får se på armbånde, smile og tenke på alle det flotte minner du ifra ho...

    SvarSlett
  2. En blir liksom aldri klar for slikt. Men så fint at du har mange gode minner som du kan glede deg med. Stor varm klem :-)

    SvarSlett
  3. Trist når noen faller fra. Godt å tenke på de gode minnene du har om og med henne. Et flott lite samfunn ute på øya. Vi har jammen mange perler i Norge.
    Klem fra Maritt

    SvarSlett
  4. For et vakkert innlegg. Trist når noen nære går bort ♡
    Nydeligste navn på bloggen også :-)
    Takk for gode ord på bloggen min, det varmet ♡

    Du er veldig Velkommen :-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei på deg!
    Tusen takk for veldig hyggelig kommentar inne hos meg!
    Kjekt å finne nye blogger :o)
    Nydelige bilder du viser her, dog i en trist anledning. Kondolerer!
    Men minnene lever videre, også i det artige navnet du har på bloggen din!!!
    Legger meg til som følger her hos deg!
    Fortsatt fin sommer!
    klem

    SvarSlett
  6. Så fin beskrivelse av stunden
    Vi er aldri klare for å ta farvel, men noen ganger må vi bare.
    Men minnene lever videre.
    Og endelig fikk jeg greie på bakgrunnen for navnet på bloggen din:) En fin hyllest til din bestemor.

    Klem

    SvarSlett

Setter pris på ett ord ifra deg - Tusen takk <3